Mulla on varmaan jotain stressiä tai univaikeuksia. Menin nukkumaan vasta tänäaamuna 5.20 ja heräsin 10.00. Ja ei enää sen jälkeen väsyttäny niin ei voi nukkua. En vaan yksinkertaisesti saa unta öisin, enkä kyllä päivälläkään. Joo mutta ei tästä sen enempää, jatkan laihdutusaiheella. OON LAIHTUNUT 5 kg mun lääkärintarkastuksesta ! Oon rili häppi !
Tavoitteena ois nyt näin aluksi 65 kg, tällä hetkellä painoa on 73 kg. JA se on aivan liikaa. Mutta toisaalta pituuttakin löytyy 170 cm, kilot näyttää tasoittuvan edes vähän. :D
Oon ihastunu kenkiin ja vaatteisiin, katon jatkuvasti niitä netistä. :)) sitten tulee sellane olo että oispa rahaa ostaa tollaset kengät ja sitten oon iha surullinen. ;( Mutta tossa oheessa on kuva kengistä, joihin RAKASTUIN. MUN ON PAKKO SAADA NE . <3

Huomasin, että enpäs sitten kirjoita enää välttämättä tän viikon aikana, koska hieman on reissuja ja muuta menoa. (=
Ainii tuli mieleen että voisin laitttaa tosta mun rippimekostakin kuvan tänne. Se on tosin turkoosi, ja kokoa XL. ;/ Mekko on paksua silkkiä jossa pehmeä alushame. Kuva kopioitu maahantuojan kotisivuilta, joten en itse esiinny kuvassa.

Kommentit